Mini-Tabara Fulg de Nea – Prima zi

TabereCuSuflet.071In weekendul 19-20 martie am deschis seria mini-taberelor la schi! Au fost doua zile frumoase, de iarna veritabila, in care am avut parte de ninsoare, apoi de soare si, ce este mai important, de multa voie buna:) 

In prima zi a nins, asa ca am profitat si am schiat din plin:) Cei 6 copii – Francesca, Maria, Sara, Gabi, Rares si Silviu – au fost impartiti in doua grupe: alba (incepatori) si rosie (intermediari – avansati). Am avut bucuria sa o avem alaturi de noi si pe Tanító Néni Olga de la Scoala Ady Endre!

Seara am jucat Dixit si alte jocuri, apoi copiii au fost invitati la o petrecere:)

Scoala Tabere cu Suflet continua si in weekend, asa ca am vorbit despre Ora Pamantului. Francesca a reprodus cel mai bine semnificatia acestui eveniment si a luat FB la Stiintele Naturii!

Iata cateva imagini din prima zi:

Foto: Tabere cu Suflet

 

 

 

Leave a comment