Weekend Activ la Schi

TabereCuSuflet.325Sambata am profitat de zapada proaspata si am deschis seria Weekendurilor Active la Schi din acest an:)

Planul initial era sa mergem la Sinaia, insa frigul polar de la Cota 2000 ne-a facut sa ne schimbam planul, asa ca am ajuns la Predeal!

De dimineata am schiat pe partiile Cocosul si Clabucet, singurele deschise de altfel, apoi copiii au participat la o noua etapa a Cupei Tabere cu Suflet. Dupa-amiaza, pentru ca partiile se aglomerasera excesiv, am intrat in Padurea Spiridusilor! In padure am gasit un pulver usor si placut de schiat. Chiar daca au mai cazut, copiii s-au simtit atat de bine incat au cerut sa schiem doar off-piste 🙂

Foto: Tabere cu Suflet

2 thoughts on “Weekend Activ la Schi

  1. Pingback: Cupa Tabere cu Suflet la Schi #4 | Cupa Tabere cu Suflet

  2. Pingback: Invitatii la Schi de Faurar | Tabere Cu Suflet

Leave a comment