Zapada proaspata

TabereCuSuflet.110La iesirea la schi si snowboard din acest Weekend am avut parte de zapada proaspata:) 

Dupa ninsoarea de vineri, asteptarile erau mari! Asa ca ne-am urcat cu multa nerabdare in cabina iar sus am gasit 10 cm de zapada proaspata:) Am profitat si am schiat cu spor si chiar daca spre pranz temperatura a crescut iar zapada s-a inmuiat, copiii s-au bucurat si au schiat mai mult decat in alte Weekenduri Active 🙂

Ca de obicei, a avut loc un concurs, ale carui rezultate se gasesc pe pagina competitiei.

Iesirea a facut parte din programul Weekend Activ. Urmatoarea iesire la schi si snowboard va avea loc sambata, 12 martie. Pentru inscrieri intrati aici.

Iata cateva poze din acest weekend:

Foto: Tabere cu Suflet

2 thoughts on “Zapada proaspata

  1. Pingback: Invitatie la Schi | Tabere Cu Suflet

  2. Pingback: Cupa Tabere cu Suflet la Schi #12 | Cupa Tabere cu Suflet

Leave a comment