Weekend Activ la Schi #11

TabereCuSuflet.1118Astazi, de Sf.Valentin, am profitat de vremea superba si am organizat o noua iesire la Schi:) Am fost la Sinaia si am schiat cu copiii in Valea Dorului si pe Drumul de Vara. Iesirea a avut loc in cadrul programului Weekend Activ si, ca de obicei, am organizat o etapa a Cupei Tabere cu Suflet la Schi si Snowboard.

Vremea a fost minunata, la fel si zapada:) A fost ceva coada la Cota 1400, insa am luat telescaunul si am ajuns rapid sus. Aici nu era multa lume pe partie, asa ca ne-am bucurat din plin de soare si de zapada! Am mancat, apoi am organizat si concursul, ale carui rezultate le puteti gasi pe siteul competitiei. Exceptie la aceasta zi frumoasa a facut ultima coborare pe Drumul de Vara, cand toata lumea cobora grabita spre cabina:(

Iata mai jos cateva poze. Cat de curand vor urma si altele:)


Foto: Tabere cu Suflet

2 thoughts on “Weekend Activ la Schi #11

  1. Pingback: Cupa Tabere cu Suflet Ski & Snowboard #13 | Cupa Tabere cu Suflet

  2. Pingback: Weekend Activ la Schi #11 – Poze si Filme | Tabere Cu Suflet

Leave a comment