Schi pe Tarle, Zade si Calugar

TabereCuSuflet.1028Joi am urcat la Cota 2000 si am coborat pe Tarle, Zade si Calugar!
Saptamana aceasta, joi a fost prima zi in care a circulat cabina, caci luni, marti si miercuri a batut vantul.
Am profitat de ziua frumoasa si ne-am bucurat de zapada. Dupa cateva ture in Valea Dorului, am luat la rand fetele de pe versantul estic al muntelui – Karp, Papagal, Tarle, Zade, Calugar etc. Chair daca nu am mai gasit pulver, zapada a fost cat se poate de buna!
Titlul nu reflecta bine realitatea, caci cu noi a fost si Dan, care a ales mai demult Placa in locul Schiurilor:)

Iata o secventa filmata si cateva poze de la iesirea de joi:


Camera: Demi Tipa


Foto: Tabere cu Suflet

One thought on “Schi pe Tarle, Zade si Calugar

  1. Pingback: Invitatie la Schi si Snowboard | Tabere Cu Suflet

Leave a comment