Tabara Piticilor – Zambete pe Partie!

TabereCuSuflet027Astazi am avut parte de o multime de Zambete pe Partie!

De dimineata i-am spus La Multi Ani Ilincai, apoi am plecat voiosi spre partie!
In pofida conditiilor dificile – astazi a fost prima zi cand nu am mai putut schia decat cu teleschiul, caci la telescaun nu mai este zapada – copiii au facut cu totii progrese remarcabile!
Piticutii vireaza deja cu schiurile paralele si cu viteza controlata, in timp ce Ursuletii au urcat cu teleschiul si au coborat de mai multe ori pe Clabucet Sosire!
Cat priveste Iepurasii, au exersat punctarea si balansul. Am exersat slalomul si este deja bucurie cand se monteaza portile:)

Foto: Tabere cu Suflet

Leave a Reply

