Tabara Vacantei – Ultimele coborari

TabereCuSuflet.001Vineri, 12 februarie, am incheiat Taberei Vacantei cu o zi perfecta de schi in Valea Dorului si pe Drumul de Vara!

Zapada a fost excelenta dupa ninsoarea din ultimele zile, asa ca regretul a fost si mai mare ca s-a sfarsit Tabara Vacantei!
La final grupele de avansati au coborat pe Drumul de Vara, apoi ne-am urcat in tren si am plecat spre casa.
Pe drum, copiii ne-au impresionat cu cunostintele de limba engleza, iar Ariana ne-a citit o povestioara interesanta compusa de ea:)

Am avut parte si de o experienta mai putin placuta, cand Fox, cel care trebuia sa ne ajute cu transportul bagajelor, a luat decizia sa nu mai faca parte din Tabere cu Suflet, lasandu-ne balta in ultima zi de tabara:( Cu ajutorul prietenilor, am reusit insa sa transportam cu bine cele peste 70 de bagaje:)
Anul acesta urmeaza sa achizitionam un microbuz, asa ca problema transportului se va rezolva!


Foto: Tabere cu Suflet

One thought on “Tabara Vacantei – Ultimele coborari

  1. Pingback: Masina Tabere cu Suflet – Tabere cu Suflet

Leave a Reply

