Pagina de Poezie

writingCe este fericirea?
Exista oare ea?
La cine sa o caut
Si cine sa mi-o dea?
In Tabara Vacantei de acum un an an, un copil de 12 ani ne-a dat niste poezii frumoase! Le-am citit, ne-au placut si am hotarat sa le urcam pe site. Asa a aparut pagina de Poezii din Tabere cu Suflet.

Deocamdata pagina contine doar trei dintre poeziile Ioanei, insa Tabere cu Suflet este o sursa de inspiratie, asa ca promitem ca o vom imbogati cat de curand:)

Fericirea
de Ioana Cristescu

Ce este fericirea?
Exista oare ea?
La cine sa o caut
Si cine sa mi-o dea?

O cauta atatia,
Putini doar o gasesc.
Sa fiu eu norocosul
Si sa ma fericesc?

Un om dorest-un lucru,
Mai mult ca orisice.
Atunci cand il gaseste
E fericit. De ce?

Fiindca acum il are.
El scopul si-a atins,
Si mare-i fericirea
Cand implinesti un vis.

Dar omul e tot om ,
Si omul e tot nemultumit.
El fier a vrut sa aiba,
Il are. Vrea argint.

Gaseste fericirea atunci,
Daca poti.
Ne spui ca esti ferice?
Minciuni in vorbe porti!

Mai multe Poezii

Leave a Reply

