Tabara Vacantei

TabereuSuflet.409Duminica, 7 februarie, incepe Tabara Vacantei – cea mai mare tabara din acest sezon la care s-au inscris 100 de copii. Din motive de comfort si siguranta, numarul lor a fost limitat. Celor care nu au prins un loc in tabara le-am oferit reduceri si am planificat o Iesire la Schi, in timpul vacantei, special pentru ei!

Anul acesta Tabara Vacantei are loc la Sinaia, in perioada 7-12 februarie. Este o tabara foarte mare, cu peste 60 de copii! Nu ne-am propus sa avem un numar asa de mare. Initial ne-am propus 40 de locuri, insa dupa Tabara din Clabucet multi copii au dorit sa revina si, pur si simplu nu am putut sa ii refuzam:) Am limitat totusi numarul din motive legate de securitatea si confortul copiilor.  Multi parinti ne-au rugat sa ii primim pe copii chiar si dupa blocarea inscrierilor, asa ca s-au format practic liste de asteptare, numarul celor inscrisi ajungand aproape de 100!  Este un numar surprinzator pentru noi si trebuie sa va multumim pentru incredere!

Am facut eforturi mari pentru a-i lua pe toti copiii! Saptamana trecuta am organizat un trial pentru recrutarea de monitori si supraveghetori, am gasit solutie de transport al bagajelor, am vorbit cu mai multe centre de inchirieri deoarece nu se gasesc atatea perechi de schiuri in centrele din Sinaia, am inchiriat o incapare unde sa putem depozita atatea echipamente peste noapte si multe altele. Am luat in calcul si varianta impartirii vacantei in doua perioade. Pana la urma am decis, din motive de securitate, sa limitam numarul copiilor. Poate de la anul vom organiza doua tabere consecutive in aceasta saptamana.
Pentru ca ne pasa de cei care, din pacate, nu au prins un loc in tabara, le-am oferit reduceri la o tabara viitoare si am planificat un Weekend Activ la Schi, in timpul vacantei, special pentru ei.

Foto: Norbert Nagy (DJ Azteca)

2 thoughts on “Tabara Vacantei

  1. Pingback: Tabere de Vara – Tabere Cu Suflet

  2. Pingback: Scoala de Schi din timpul Vacantei – Tabere cu Suflet

Leave a Reply

