Micii Campioni – prin Nameti

TabereCuSuflet070In Tabara Micii Campioni ninge de doua zile, asa ca este o adevarata Sarbatoare! Am profitat de zapada proaspata si am schiat pe toate partiile:)
Copiii au facut progrese, asa ca astazi grupa Iepurasilor s-a marit:) Ted, Alexia, Medeea, Ana si Stefan au urcat cu telescaunul si au exersat balansul si punctarea pe partia Clabucet si pe Cocosul. Tudor a urcat si el, in premiera, cu telescaunul si a schiat cu grupa Iepurasilor pe partia Cocosul:) Tot in premiera a urcat ci noi si Luca, din grupa de Snowboard:)

Tania, Andrei, David si Calin au facut si ei progrese: au urcat cu babyskiul si au exersat virajele!

Seara am exersat viteza de reactie, apoi am pictat si am jucat Twister.

Iata cateva poze de astazi:

Foto: Tabere cu Suflet

Leave a Reply

