Micii Campioni – Inceputul

TabereCuSuflet049Astazi, la Predeal, pe o ninsoare de zile mari, a debutat Tabara Micii Campioni🙂 12 Campioni, toti de 5 ani, si-au inceput aventura pe Schiuri sau Snowboard!

In sfarsit a venit iarna la Predeal:) Se poate schia pe toate partiile, ba chiar si prin padure!

Dupa ce ne-am acomodat cu partia, Piticutii si cei de la Snowboard au ramas la babyski, in timp ce Iepurasii – grupa lui Radu – au urcat cu telescaunul. Pentru ca au schiat bine, copiii au primit dulciuri de la Langoseria Bonian – noul nostru partener pentru o Lume mai Buna!

Seara am pictat si am jucat Twister, apoi am spus Povesti si am plecat la nani!

Foto: Tabere cu Suflet

 

Leave a Reply

