Tabara Veseliei

TabereCuSuflet.111Saptamana aceasta a avut loc Tabara Veseliei! Trei Pitici plini de curaj, de 3, 4 si 5 ani, au fost atractia partiei:) Au invatat sa schieze atat de bine incat, dupa o saptamana, au coborat plini de eleganta, partia Clabucet:)

Tabara Veseliei a fost o tabara aparte, caci cei trei copii erau externi – mancau si dormeau cu parintii lor si ne vedeam doar pe partie. In aceste conditii relationarea era redusa la cateva ore pe zi. Mai mult, colegii au insistat sa rugam unul din monitorii nostri din Predeal sa ii preia, deoarece, nefiind o tabara propriu-zisa, trebuiau acoperite costuri suplimentare de masa si cazare. Pentru ca suntem o Asociatie cu Suflet, am decis totusi sa venim. Si bine am facut! Caci am gasit trei piticuti plini de energie, de care ne-am atasat rapid si care ne-au adus multa satisfactie:)

Ana Maria si Alexandra mai schiasera, insa Carla punea prima oara schiurile in picioare. In prima zi le era frica pana si sa alunece pe schiuri! Apoi au incurcat cei de la meteo vremea si a plouat pe partia de incepatori de la Predeal. Practic, nu am mai avut unde schia, asa ca o zi am ajuns la Sinaia.
Am exersat cu ciupercutele, apoi cu pamatufurile si, incet incet, am inceput sa viram. Acolo unde vrem noi, nu unde vor schiurile:)
Am urcat cu babyskiul la Predeal, apoi am facut pasul cel mare si am urcat cu teleschiul! Am fi urcat si cu telescaunul, insa nu prea era zapada:(
La concursul final, cel mai bun timp a fost al debutantei Carla, care a avut cel mai spectaculos progres! Mezina Alexandra, de doar 3 ani si un pic, are stofa de campioana, caci taie cel mai bine virajele, iar Ana Maria a fost cea mai ascultatoare:)
A fost un succes deosebit! Practic, copiii pot schia, in stem, adica jumatate plug, cu trecere spre virajul paralel, pe orice partie albastra si chiar pe unele rosii.
Succesul nu ar fi fost posibil fara o dedicare 100%. Pe partie incercam ma concentram doar la ei, iar in fiecare seara discutam cu ceilalti monitori despre evolutia copiilor si dezbateam care ar fi cele mai bune exercitii in situatia lor.
Acest lucru s-a vazut si din exterior. Intr-o poza pe facebook din tabara, cineva spunea ca sunt Stoic, Tenace. Eu as adauga, pentru copii, cu multa rabdare. Si bucurie:)

Iata pozele din cele 5 zile de schi:


Foto: Tabere cu Suflet

2 thoughts on “Tabara Veseliei

  1. Pingback: Cupa Tabere cu Suflet la Schi #2 | Cupa Tabere cu Suflet

  2. Pingback: Tabara Veseliei – Ultimele poze | Tabere Cu Suflet

Leave a Reply

