Tabara din Clabucet – Inceputul

TabereCuSuflet030Astazi a inceput, la Predeal, Tabara din Clabucet:) 40 de copii intre 5 si 15 ani se vor distra si vor schia sau se vor da cu placa!

Dupa ce am facut cunostinta am mancat, apoi ne-am echipat si ne-am impartit in echipe. Am schiat pe partia Clabucet, cu babyskiul, urmand sa urcam maine cu telescaunul.

Din pacate bateria aparatului foto a cedat din cauza frigului, asa a nu avem decat cateva poze de afara. Maine se incalzeste, iar vestea cea buna este ca acum, in timp ce am scris aceste randuri, a inceput sa ninga:)

Seara am jucat Mafia, un joc adus de Eric, numit Barrel, iar cei mici au desenat:)

Iata pozele de astazi:

Foto: Tabere cu Suflet

Leave a Reply

