Tabara lui Mos Craciun – Soare si Zapada

TabereCuSuflet.060Pentru ca zapada se incapataneaza sa nu vina la Predeal, am fost din nou la Sinaia, unde am avut parte de mult soare, dar si de zapada:)
Am profitat de vremea buna si ne-am antrenat pentru concursul de maine! Am exersat si am schiat in Valea Dorului, pe varianta, pe Scandurari, pe sub telescaun si pe Valea Soarelui.

Maine, pe partia Scandurari, va avea loc o noua etapa a Cupei Tabere cu Suflet la Schi si Snowboard.


Foto: Tabere cu Suflet

Leave a Reply

