Tabara Soarelui – Concurs I

TabereCuSuflet.052Astazi, in Tabara Soarelui, am avut parte de un nou concurs de Schi:)
De dimineata zapada era moale de la prima ora:( Cu toate acestea ziua a fost frumoasa, caci am schiat mult, iar zapada s-a firnuit spre dupa-amiaza:)
Primele ture ne-am antrenat intr-un Slalom urias montat de dl. Mihai Olaru de CSS Predeal, apoi am montat un slalom de concurs ceva mai rapid, pe Varianta – o partie mai usoara. Copii au evoluat foarte bine, progresele fiind vizibile cu ochiul liber.
Ca de obicei, concursul a fost deschis tuturor, asa ca la start au venit si cativa schiori de la un club prestigios, ASA Brasov, impreuna cu antrenorul lor. Ei bine, Vlad Stroia – cel mai rapid dintre copii, a coborat sub 2 secunde de acestia! Mai mult, Vlad si-a depasit si profesorul:) Rezultatele le vom urca la sfarsitul taberei, pe blogul competitiei.
Pentru ca diferentele au devenit foarte mici, sub o secunda, la concursul de maine vom folosi cronometru cu celula optica.

La sfarsitul zilei am coborat cu Vlad pe Papagal, iar Felix cu restul copiilor au coborat pe Drumul de Vara.

Seara am tras la sorti tricourile cu numerele de start pentru concursul de maine, care este si concursul oficial al taberei, apoi ne-am uitat pe poze si am analizat pozitia pe schiuri a fiecarui copil.
La finalul serii l-am sarbatorit pe Felix, care a implinit 13 ani!

Ca de obicei, numarul pozelor – aproape 600 – ne obliga sa le urcam in mai multe articole:) Iata primul dintre ele:

Foto: Tabere cu Suflet

Leave a Reply

