Tabara Soarelui – In Slalom I

TabereCuSuflet.103Program intens in Tabara Soarlui:) De dimineata ne-am antrenat in Slalom, apoi am avut concurs! Slalomul de antrenament – un slalom urias montat de dl. Profesor Mihai Olaru de la CSS Predeal, pe sub telescaun, a fost unul dificil. Vlad si ceilalti copii avansati s-au descurcat insa cu brio.
A fost o onoare si o bucurie mare pentru noi sa participam la acest antrenament, alaturi de campionii nationali la categoria Copii!

Dupa-amiaza am organizat un concurs pe ultima treime a partiei Valea Dorului. Rezultatele se gasesc pe siteul competitiei.
Seara am facut Matematica intr-un minut, apoi ne-am jucat Mafia si Tarnip.

Ca de obicei, am facut o multime de poze, pe care le-am impartit in 3 calupuri. Iata primul dintre ele:

Foto: Tabere cu Suflet

2 thoughts on “Tabara Soarelui – In Slalom I

  1. Pingback: Tabara Soarelui – Activitati de seara | Tabere Cu Suflet

  2. Pingback: Cupa Tabere cu Suflet la Schi si Snowboard #19 | Cupa Tabere cu Suflet

Leave a Reply

