In Jurul Lumii

InJurulLumiiVa anuntam lansarea unui nou site marca Tabere cu Suflet! In Jurul Lumii este un site de turism, prin intermediul caruia ne propunem sa deschidem o fereastra catre o lume plina de aventuri, de cunoastere si de locuri exotice! Caci, dupa cum spunea Sf.Augustin, “Lumea este o carte, iar cine nu calatoreste, citeste doar prima pagina”!

In ultimii 7 ani, de cand a inceput proiectul Tabere cu Suflet, am strans impresii din calatoriile noastre si ale prietenilor nostri in cele mai diverse locuri si le-am impartasit pe Blogul Tabere cu Suflet, la un loc cu celelalte articole despre Tabere, Competitii sau Activitati cu Copiii. Am fost alaturi de Blathnaid si Richard in Noua Zeelanda, am hranit rechinii in Fiji, am vazut Minunile Lumii, am urcat cei mai inalti munti si ne-am scufundat in cele mai frumoase mari. Acum, toate aceste minunate experiente au o casa al lor: InJurulLumii.TabereCuSuflet.ro. Tot aici se pot cere informatii si se pot face rezervari pentru sejururi.

Deocamdata am urcat poze si informatii din ultima vacanta, cea in Iordania. In scurt timp vom actualiza siteul cu alte Calatorii de Aventura, Sportive sau Culturale, in locuri de poveste precum India, Indonezia, Nepal, Thailanda, Brazilia, Peru sau Bolivia.

 

Leave a Reply

